Toplumsal Cinsiyet Eşitliği

 

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği 

 

Kadın erkek eşitliği, kadın aleyhinde işleyen bir adaletsizlik hisseden bir yapıdır. Yaradılış olarak zayıf olan kadın afedersiniz güçlü  erkeklerle aynı işi yapıp, aynı maaşı alıyorsa onuda geçtim adaleti, hukuku, çoğu hakları eşit bile değildirler. Akşam eve gidince kocasıyla aynı anda eve girip, eşini izleyerek kafasının içini boşaltıyorken kadın bide evini eşini ve çocuklarını düşünüyor yani dinlenemiyorsa, neresi eşit ola bilir ki bunların? Evet kadın çalışsın, para kazansın, evde işler bölüşülsün saygı olsun hoş görü olsun her şey çok güzel olsun ama kadınlara uygun çalışma koşulları sağlansın bence. Bazı erkekler utanmasalar eşitlikten faydalanıp doğum izni talep edecekken, bunlardan faydalanirken inanın çok zor bu işler.

KADIN VE EŞİTLİK

Bu hususda söyle iza ede birimki arkadaşlar Kadın ve erkek eşit olamaz , örneğin bir baba 5 yaşındaki oğlu ile 20 yaşındaki oğluna aynı harçlığı verse buna eşitlik deriz ama adalet diyemeyiz. Herkesin ihtiyaçları farklıdır, mesela iş kanununda kadınların gece çalışması yasak. Kadınların ve erkeklerin düşünceleri farklıdır, kadın annelik görevini bırakıp çalışıp bakıcı tutuyor, ise evet erkekde çalışıyor ama ben bu olayı inanın hiç anlam veremiyorum zaten  ben hayatım boyunca erkek ve kadın olarak eşitsiz bir şekilde çalış tığımızı, biliyoruz sevgili dostlar. Ben kadının çalışmasına karşı degilim, sırf hırsları yüzünden komplekslerine ve kapitalizmin kadını kurban etmesine üzülüyorum, ama biz erkekler olarak bunlara ve bunun gibi olası olan herşeye  asla ve asla karşıyız, erkekler olarak. https://www.Bayanblogu.com ailesi olarak kadınlarımıza sahip çıkalım onları elimizden geldikçe koruyalım, vede sevelim böylelikle kadınlarımıza nekadar çok sevdiğimizi, değer verdiğimizi hissetsinler sevgili arkadaşlar. En güzel güne emanetsiniz, Hoşça vede Dostça kalmanız dileğimizle.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir